Instrukcja obsługi i montażu PDF
UNIWERSALNY STEROWNIK CENTRALNEGO ZAMKA „ALSTER” – W ofercie trzy rodzaje pilotów: ZK-1, ZK-2, ZK-3 scyzoryk
zdjęcia poszczególnych pilotów w zakładce PILOTY
CHARAKTERYSTYKA
W sterowniku centralnego zamka ALSTER komunikacja z pilotami oparta jest na zmiennym kodzie KEELOQ pozwalającym na zachowanie maksymalnego bezpieczeństwa w posługiwaniu się urządzeniem, bez obawy przechwycenia i nagrania transmisji sygnału. Urządzenie obsługuje zamki pneumatyczne i elektryczne (regulowany czas impulsu.) Wyjścia sterujące są zakonczone przekaźnikami. Istnieje możliwość dowolnego konfigurowania wyjść tzn. ustalenia odpowiedniej polaryzacji [ „+” lub ” -” ] oraz możliwość zaprogramowania czasu trwania impulsu [ 0,7 i 3,5 sek.]. Do układu można również bezpośrednio podłączyć siłowniki wykonawcze i sterujące, to w przypadku montażu zamka uniwersalnego czy też jakiegokolwiek specjalizowanego.
Sterownik posiada możliwość współpracy z siłownikami typu MASTER
Mnogość dodatkowych funkcji związanych z obsługą zamka centralnego, czyni urządzenie ważnym elementem pozwalającym na znaczne zwiększenie komfortu codziennego użytkowania auta.
POZOSTAŁE FUNKCJE:
- wyjście na kierunkowskazy [ sygnalizacja optyczna również za pomocą diody LED umieszczonej wewnątrz kabiny].
- automatyczne ponowne zamknięcie zamka po przypadkowym otwarciu i nie otworzeniu drzwi – funkcja programowana.
- SAVE LOCK- sterowanie zamkiem centralnym poprzez stacyjke [ załączenie/zamknięcie, wyłączenie/otwarcie ] – funkcja programowana.
- sterowanie kanałem dodatkowym [ dostępne bezpośrednio z pilota] może służyć np: do oddzielnego zasterowania siłownikiem- zamkiem klapy bagażnika, tylnych drzwi itp.[ wymagany dodatkowy przekaźnik].
- dodatkowe wyjście „komfort” mogące posłużyć np: do domykania szyb elektrycznych po zamknięciu zamka..
- funkcja wyszukiwania samochodu na parkingu
- możliwość wykasowania zgubionego pilota i wpisania dodatkowych pilotów.
Wielofunkcyjny kanał dodatkowy – możliwość sterowania np. dodatkowym ogrzewaniem .Obciążalność MAX 100 mA.
Przy obciążalności większej niż podana należy BEZWZGLĘDNIE zastosować przekaźnik pośredniczący.
Dwa tryby pracy kanału dodatkowego:
1. Praca chwilowa kanału dodatkowego – opisana jest w instrukcji głównej (ustawienie fabryczne)
2. Praca bistabilna
Jedno naciśnięcie przycisku pilota załącza kanał dodatkowy ( 3 mrugnięcia kierunkowskazami)
Powtórne naciśnięcie przycisku pilota wyłącza kanał dodatkowy ( 1 mrugnięcie kierunkowskazami)
Możliwość blokowania działania kanału dodatkowego przez podanie napięcia +12V na wejście „stacyjka” sterownika
1. blokuje działanie kanału dodatkowego ( ustawienie fabryczne )
2. nie blokuje działania kanału dodatkowego. (patrz instrukcja)
PRODUKT POLSKI
W skład zestawu wchodzą następujące elementy :
Sterownik radiowy + 2 piloty zmienno kodowe .
Wiązka montażowa z diodą LED.
Instrukcja obsługi i podłączenia elektrycznego .